مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-07سياسي

آیت الله جنتی: جامعه دانشجویی آرمان خواهی را در فضای جامعه حاکم کنند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 16 آذر 1401) در جلسه این شورا با گرامیداشت روز دانشجو گفت: - دبیر شورای نگهبان گفت: جامعه دانشجویی با تداوم حضور مومنانه و حفظ روحیات انقلابی آرمان خواهی را در فضای جامعه حاکم کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 16 آذر 1401) در جلسه این شورا با گرامیداشت روز دانشجو گفت: به روح پاک شهدای دانشجو درود می فرستیم؛ روز 16 آذر همواره یادآور بصیرت، حریت، استکبارستیزی و عدالت خواهی جریان دانشجویی بوده است.

وی افزود: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی دشمنان شده و آن ها را واداشته تا برای تغییر اولویت های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجو از مسیر خدمت به جامعه، برنامه ریزی کنند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه دانشجویان ما باید قدر خود را بدانند و نگذارند بدخواهان مردم ایران به جامعه دانشگاهی چشم طمع بدوزند، خاطرنشان کرد: بررسی تاریخ معاصر نشان می دهد دانشجویان هر زمان نیاز بوده در کنار مردم قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: جامعه دانشجویی آرمان خواهی را در فضای جامعه حاکم کنند

آیت الله جنتی: جامعه دانشجویی آرمان خواهی را در فضای جامعه حاکم کنند