مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-07ورزشي

پیام هشدار زلزله هک نبوده است/خطا از سوی تیم تحقیقاتی بود


مدیرکل ارتباطات اپراتور همراه اول درباره پیام هشدار زلزله به برخی از شهروندان توضیح داد: هیچگونه هک و یا نفوذی در شبکه صورت نگرفته و این موضوع متأسفانه به دلیل خطای تیم تحقیقاتی که بر قابلیت هشدار بلایای طبیعی سیل یا زلزله کار می کردند و قرار بود پیام .

- مدیرکل ارتباطات اپراتور همراه اول درباره پیام هشدار زلزله به برخی از شهروندان توضیح داد: هیچگونه هک و یا نفوذی در شبکه صورت نگرفته و این موضوع متأسفانه به دلیل خطای تیم تحقیقاتی که بر قابلیت هشدار بلایای طبیعی سیل یا زلزله کار می کردند و قرار بود پیام را صرفا آن تیم تحقیقاتی دریافت کنند، بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل ارتباطات همراه اول در یک گفت وگوی تلویزیونی گفت: عذرخواهی می کنم از مشترکینی که این پیام را به اشتباه دریافت کرده اند.

وی افزود: این نوید را می دهم که هیچگونه هک و یا نفوذی در شبکه صورت نگرفته و این موضوع متاسفانه به خاطر خطای تیم تحقیقاتی که داشتند روی قابلیت هشدار بلایای طبیعی سیل یا زلزله کار می کردند بود و قرار بود صرفا آن تیم تحقیقاتی پیام را دریافت کنند.

ساعاتی پیش پیامی که به نظر می رسد از سوی گوگل و تحت سیستم عامل تلفن های همراه ارسال شده باشد، برای برخی از شهروندان ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هشدار زلزله هک نبوده است/خطا از سوی تیم تحقیقاتی بود

پیام هشدار زلزله هک نبوده است/خطا از سوی تیم تحقیقاتی بود