مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-07سياسي

تعطیلی داروخانه هلال احمر کرمانشاه پذیرفتنی نیست


استاندار کرمانشاه از تعطیلی داروخانه هلال احمر کرمانشاه و همچنین خروج برخی تجهیزات هلال احمر از استان به شدت انتقاد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تعطیلی داروخانه هلال احمر کرمانشاه و همچنین خروج برخی تجهیزات هلال احمر از استان به شدت انتقاد کرد.

بهمن امیری مقدم در آیین تجلیل از داوطلبین و خیرین هلال احمر کرمانشاه که امروز (16 آذر) برگزار شد، با تبریک روز قانون اساسی (12 آذر) و روز دانشجو (16 آذر)، از دانشجویان به عنوان قشری یاد کرد که در تمام طول تاریخ در مقابله با اسکتبار، آمریکا و ظلم پیشگام بوده اند و اکنون باید مراقبت کنند که رسالت آنها و تفکر ضداسکتباری که دارند از مسیر اصلی منحرف نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیری مقدم در ادامه با قدردانی از اقدامات خیرخواهانه داوطلبان هلال احمر، افزود: همانطور که در آیات و احادث ما روایت شده، آثار و برکات این اقدامات ابتدا به زندگی خود داوطلبان سرازیر خواهد شد که در شرایط سخت به کمک مردم آمده و آنها را نجات می دهند.

استاندار کرمانشاه داوطلبان و اعضای جمعیت جوانان اهلال احمر را سرمایه عظیم این نهاد مردمی دانست و خاطرنشان کرد: خداوند به هر کسی این صلاحیت را نمی دهد که مانند اعضای هلال احمر خدمتگزار مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی داروخانه هلال احمر کرمانشاه پذیرفتنی نیست

تعطیلی داروخانه هلال احمر کرمانشاه پذیرفتنی نیست