مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-07سياسي

جزییات تشییع و خاکسپاری پیکر 14 شهید در یزد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: پیکر این شهدای روز پنجشنبه 24 آذر ماه از فرودگاه شهید صدوقی (ره) تا میدان امیرچخماق یزد با حضور اقشار مختلف مردم در یزد تشییع خواهد شد.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: پیکر این شهدای روز پنجشنبه 24 آذر ماه از فرودگاه شهید صدوقی (ره) تا میدان امیرچخماق یزد با حضور اقشار مختلف مردم در یزد تشییع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ منصور زارع با اشاره به بازگشت پیکرهای شهدای دفاع مقدس به کشور توضیح داد: استان یزد در ایام فاطمیه (س) مفتخر به میزبانی از پیکر 14 شهدای گمنام دفاع مقدس است که با برنامه ریزی های انجام شده مراسم استقبال از شهدا در یزد برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال باشکوه از پیکر این شهدای روز پنجشنبه 24 آذر ماه از فرودگاه شهید صدوقی (ره) تا میدان امیرچخماق یزد با حضور اقشار مختلف مردم در یزد برگزار خواهد شد.

زارع با بیان اینکه پیکر این شهدا در 14 نقطه یادمانی در مرکز استان و تعدادی از شهرستان های استان یزد به خاک سپرده خواهند شد؛ ادامه داد: مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدا روز 6 دی ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع و خاکسپاری پیکر 14 شهید در یزد

جزییات تشییع و خاکسپاری پیکر 14 شهید در یزد