مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-07فرهنگي

حضور هنرمند همدانی در نمایشگاه «آرتیجیانا» ایتالیا


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از حضور هنرمند همدانی در نمایشگاه «آرتیجیانا» ایتالیا خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از حضور هنرمند همدانی در نمایشگاه آرتیجیانا ایتالیا خبر داد.

محمدرضا خلجی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 13 تا 22 آذرماه(3 تا 13 دسامبر) در میلان ایتالیا دائر است، افزود: 40 غرفه از ایران در این نمایشگاه حضور دارند و در این دوره، از استان همدان یک هنرمند صنایع دستی شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه آرتیجیانا با ماهیت خوراکی های محلی و صنایع دستی برگزار شده است، تصریح کرد: آرزو شاهدوستی از فعالان عرصه صنایع دستی همدان است که در سال جاری موفق به شرکت در این نمایشگاه شد.

خلجی با اشاره به اینکه این هنرمند در حوزه نقاشی روی سفال فعالیت می کند، افزود: او از بانوان موفق عرصه صنایع دستی استان و کارآفرین برتر کشور است که 30 کارگاه پشتیبان در حوزه فعالیت خود دارد و در این نمایشگاه به ارائه محصولات خود خواهد پرداخت.

وی با تأکید بر حمایت همه جانبه از هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، گفت: حضور هنرمندان در این نمایشگاه ها و ارتباط گیری با سایر هنرمندان کشورهای مختلف در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هنرمند همدانی در نمایشگاه «آرتیجیانا» ایتالیا

حضور هنرمند همدانی در نمایشگاه «آرتیجیانا» ایتالیا