مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-07اقتصادي

پیمانکار آسفالت ریزی زنجان خود را موظف به رفع نواقص آسفالت می داند


پس از آغاز نهضت آسفالت در شهر زنجان، با آغاز بارش بخشی از آسفالت یکی از مناطق از بین رفت که شهرداری زنجان اعلام کرد پیمانکار موظف به جبران وضعیت است.

- ایسنا/زنجان پس از آغاز نهضت آسفالت در شهر زنجان، با آغاز بارش بخشی از آسفالت یکی از مناطق از بین رفت که شهرداری زنجان اعلام کرد پیمانکار موظف به جبران وضعیت است.

در همین راستا شرکت پیمانکار با اعلام اینکه پروژه هنوز تحویل کارفرما (شهرداری) نشده است و قرارداد دارای ضمانت نامه و 5 سال تضمین کیفیت است، پیمانکار موظف به رفع ایراد و اصلاح نواقص است.

بنا بر همین در حال حاضر برنامه ریزی برای ترمیم معابر انجام شده و طی روزهای آینده تا حد امکان ترمیم انجام می شود و ولیکن با مساعد شدن آب و هوا همه نواقص به طور کامل اصلاح خواهد شد.

بدیهی است مانند همه پروژه ها این شرکت موظف به تحویل بی عیب و نقص کار به کارفرمای یعنی شهرداری است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان روز گذشته در همین رابطه با اشاره به تخریب بخشی از آسفالت تازه ریخته شده در یکی از معابر شهر زنجان، گفت: ایراداتی در عملکرد یکی از پیمانکاران وجود دارد که باید هر چه سریع تر مشکلات را برطرف کنند.

علیرضا انصاری با اشاره به انتشار تصاویر یکی از معابر شهر زنجان و طرح موضوع خرابی آسفالت این معبر، اظهار کرد: اجرای آسفالت معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار آسفالت ریزی زنجان خود را موظف به رفع نواقص آسفالت می داند

پیمانکار آسفالت ریزی زنجان خود را موظف به رفع نواقص آسفالت می داند