مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-07سياسي

سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» در البرز برگزار می شود


رییس جهاد دانشگاهی استان البرز از آغاز به کار سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» با هدف شناسایی رساله ها، پایان نامه ها و طرح های دانشجویی موفق که بر اساس تقاضای کارفرمایان نوشته شده باشند و به مرحله اجرا رسیده باشند، - ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی استان البرز از آغاز به کار سومین جشنواره ملی امیرکبیر با هدف شناسایی رساله ها، پایان نامه ها و طرح های دانشجویی موفق که بر اساس تقاضای کارفرمایان نوشته شده باشند و به مرحله اجرا رسیده باشند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شکاف عمیق اهداف و برنامه ها و فقدان گفتمان مشترک و موثر بین دانشگاه و صنعت موجب شده که با وجود آن که هر دو به تعامل و همکاری اعتقاد دارند اما از ظرفیت های یکدیگر بی بهره بمانند.

جشنواره ملی امیرکبیر با هدف ایجاد پلی ارتباطی، که این شکاف را به هم متصل کند، طراحی شده است و با همین نگاه جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی با همکاری همه ی ذی­نفعان، راهبرد کاربردی کردن و کارفرمایی کردن طرح ها و پایان نامه های دانشجویی را با اولویت نیازمحور بودن در جهت بهبود محیط کسب وکار در دستور کار قرار داده است.

این مسئول افزود: پس از برگزاری موفق دوره اول و دوم جشنواره، خوشبختانه در حال حاضر ادبیات تقاضامحوری پایان نامه های دانشجویی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» در البرز برگزار می شود

سومین جشنواره ملی «امیرکبیر» در البرز برگزار می شود