مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-07سياسي

برگزاری همایش ملی شرکت های دانش بنیان کشاورزی در قزوین


رییس پارک علم و فناوری قزوین از برگزاری همایش ملی شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی خبر داد و گفت: در این همایش ملی بیش از 50 شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی شرکت کردند که از ظرفیت آنان در دانش بنیان سازی حوزه کشاورزی استفاده خواهیم کرد.

- ایسنا/قزوین رییس پارک علم و فناوری قزوین از برگزاری همایش ملی شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی خبر داد و گفت: در این همایش ملی بیش از 50 شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی شرکت کردند که از ظرفیت آنان در دانش بنیان سازی حوزه کشاورزی استفاده خواهیم کرد.

جعفر احمدی اظهار کرد: باید در جهت تسهیل گری و بسترسازی شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی برنامه ریزی های مدونی صورت گیرد تا شرایطی فراهم شود که این شرکت ها کشاورزی سنتی استان را به کشاورزی هوشمند و دانش پایه تبدیل کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی پارک علم وفناوری، وی افزود: عدم تمکن مالی بهره برداران حوزه کشاورزی و کوچک بودن زمین های زراعی باعث شده که استفاده از سیستم های هوشمند و حرکت به سمت کشاورزی دانش بنیان برای کشاورز صرفه اقتصادی نداشته باشد.

احمدی ادامه داد: یکی دیگر از علل ورود نکردن شرکت های دانش بنیان این است که بسترهای مناسب برای پذیرش این شرکت ها در بخش کشاورزی ایجاد نشده است، اما راه اندازی پردیس فناوری و نوآوری کشاورزی در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی شرکت های دانش بنیان کشاورزی در قزوین

برگزاری همایش ملی شرکت های دانش بنیان کشاورزی در قزوین