مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-07سياسي

تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان ضروری است


تقویت روحیه مطالبه گری در بین قشر دانشجویان بسیار مهم است چرا که دانشجو قشر بیدار جامعه بوده و اگر این قشر خواب بماند در حقیقت جامعه خواب مانده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر، گفت: تقویت روحیه مطالبه گری در بین قشر دانشجویان بسیار مهم است چرا که دانشجو قشر بیدار جامعه بوده و اگر این قشر خواب بماند در حقیقت جامعه خواب مانده است.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، چهارشنبه، 16 آذرماه، در جمع دانشجویان دانشکده پرستاری اهر، افزود: قشر دانشجو بایستی با آگاهی نسبت به واقعیت های جامعه، مطالبه گری کند و در این راستا یکی از ماهیت های دانشجویان سیاسی بودن است ولی نباید دانشجو سیاست زده باشد.

وی گفت: ما معتقدیم دانشجویان فاخرترین و آگاه ترین قشر جامعه هستند چراکه پیشرفت و توسعه کشور را مرهون قشر دانشجو می دانیم.

حاجی زاده در ادامه افزود: دانشجویان در رژیم پهلوی مقابل سیاست های انگلیسی و آمریکایی ایستادند و با وجود خفقان، برای دفاع از استقلال کشور فریاد زدند.

امام جمعه اهر همچنین خواستار حل مشکلات دانشجویان در دانشگاه های مختلف شهرستان اهر از سوی مدیران دانشگاه ها و مسئولان شهرستانی شد.

فرماندار اهر نیز در ادامه این جلسه از تدوین چارت سازمانی دانشکده پرستاری اهر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد و گفت: چارت دانشکده پرستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان ضروری است

تقویت روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان ضروری است