مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-07سياسي

تجلیل از برترین های علمی در علوم پزشکی سمنان


برترین های علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در آیینی با حضور معاون استاندار، رییس دانشگاه، اعضای هیأت علمی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه تجلیل شدند.

- دکتر کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در این آیین که در سالن حکیم جرجانی پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جایگاه علمی بالایی برخوردار است.

وی ضمن تبریک 16آذر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر افزود: بی شک نعمت بزرگ استقلال، آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دکتر کامران قدس ادامه داد: آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده و اینک به دست شما دانشجویان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ما ملّت و به خصوص شما دانشجویان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افزود: روز دانشجو، گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویانی است که در راه آزادی خواهی، جان خود را فدای این مرز و بوم کردند.

دکتر قدس بیان کرد: شانزدهم آذرماه یادآور نقش آفرینی سه تن از شهیدان خودآگاهی است که در راه علم آموزی و اندیشه ورزی قدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برترین های علمی در علوم پزشکی سمنان

تجلیل از برترین های علمی در علوم پزشکی سمنان