مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 12:002022-12-07سياسي

جشنواره عکس خدمت می تواند به کشور تعمیم داده شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جشنواره عکس خدمت می تواند به کشور تعمیم داده شود، گفت: این کار موجب خواهد شد تا خدمات نظام، دولت و خدمت گذاران به تصویر کشیده شود، - هنرمندان در به تصویر کشیدن خلاقانه ظرفیت استان به کشور می توانند بسیار موثر عمل کنند.

غلامعلی حیدری 16 آذرماه در آیین افتتاح نمایشگاه و اختتامیه جشنواره عکس خدمت در شهرکرد با اشاره به اینکه دفاع از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و صیانت از نوجوانان در کشور یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: هدف اول در برگزاری این رویدادهای فرهنگی استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان در جهت تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اطلاع از عملکرد و اقدامات مسئولان حق طبیعی مردم است، افزود: باید زمینه فعالیت هنرمندان ارزشی و متعد برای اطلاع رسانی خدمات دولت در استان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت نشاط اجتماعی از طریق هنر و با استفاده از ظرفیت هنرمندان امکانپذیر است، گفت: هنر ظرفیتی است که می توان با کمک آن هر آنچه که دسترسی به آن در شرایط عادی امکانپذیر است را جامعه بپوشانیم.

حیدری با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره های هنری فرصتی برای آن است که هنرمندان هنر خود را به نمایش بگذارند و شناخته شوند، خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عکس خدمت می تواند به کشور تعمیم داده شود

جشنواره عکس خدمت می تواند به کشور تعمیم داده شود