مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:512022-12-07سياسي

بازگشت 115 واحد تولیدی راکد در همدان به چرخه تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شورای اداری استان اظهار کرد: در سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان همدان، اعتبارات مناسبی در حوزه های مختلف به استان اختصاص یافت که بخشی از آن اختصاص داده شده است.

 وی گفت: پیگیری های لازم برای جذب اعتبارات سفر رییس جمهور در اولویت قرار دارد و هرچه سرعت اجرای پروژه ها بیشتر باشد، اعتبارات بیشتری اختصاص می یابد.

استاندار همدان گفت: با پیگیری های صورت گرفته، اعتبارات مناسبی در حوزه وزارت نفت به استان اختصاص داده شد و موافقت نامه های این حوزه برای ابلاغ صادر شده است.

 وی گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از ظرفیت اقتصادی در جهت جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه ها و برنامه ها استفاده کنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دشمن با طمع ورزی و سوء استفاده از شرایط موجود، به دنبال ضربه زدن به کشور است گفت: برای پیشگیری از هرگونه آسیب، دستگاه های اجرایی، خودمراقبتی، پایش هوشمند و گشت های شبانه حفاظت از تاسیسات و موارد مربوط به حوزه پدافندی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: از موارد شکایت مردمی، نحوه برخورد مسئولان و کارکنان در برخی از ادارات است که برای پیشگیری از آن تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان در دولت مردمی در دستور کار قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 115 واحد تولیدی راکد در همدان به چرخه تولید

بازگشت 115 واحد تولیدی راکد در همدان به چرخه تولید