مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-07اقتصادي

قول مسئولان نفتی برای توزیع بنزین یورو چهار و سوپر از هفته آینده


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: امیدواریم براساس صحبت های انجام شده از سوی مسئولان وزارت نفت و شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی از هفته آینده شاهد توزیع بنزین یورو 4 و سوپر در کلانشهر اهواز و خوزستان باشیم.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: امیدواریم براساس صحبت های انجام شده از سوی مسئولان وزارت نفت و شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی از هفته آینده شاهد توزیع بنزین یورو 4 و سوپر در کلانشهر اهواز و خوزستان باشیم.

ابراهیم الباجی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت توزیع بنزین یورو 4 و سوپر در استان خوزستان و کلانشهر اهواز عنوان کرد: وعده هایی در خصوص از سرگیری توزیع بنزین یورو 4 و سوپر داده شده اما همچنان و پس از گذشت بیش از 6 ماه هنوز در هیچکدام از جایگاه های کلانشهر اهواز و استان این نوع سوخت ها توزیع نمی شود.

وی افزود: علت عدم توزیع این سوخت ها، اورهال پالایشگاه شازند اراک عنوان شده و براساس آنچه که از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی قول داده شده است با اتمام اورهال این پالایشگاه از هفته آینده توزیع بنزین سوپر و یورو 4 از سرگرفته خواهد شد اما باید دید واقعا چنین اتفاقی انجام می شود یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مسئولان نفتی برای توزیع بنزین یورو چهار و سوپر از هفته آینده

قول مسئولان نفتی برای توزیع بنزین یورو چهار و سوپر از هفته آینده