مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-07سياسي

نسل نو را ببینیم تا شاهد اغتشاش نباشیم


رییس ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر اینکه باید به نسل نو توجه کرده و به سوالات آنان جواب دهیم، گفت: اغتشاشات فعلی نشان داد که در حوزه فرهنگ و تربیت کم کاری کرده ایم.

- حجت الاسلام محسن قرائتی، امروز 16 آذرماه در جلسه بزرگداشت روز دانشجو و هفتمین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز، خانه مدرسه و مسجد که با حضور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد، با اشاره به معانی عمیق از سوره کوثر، اظهار کرد: من به عنوان یک طلبه ساده از کوچک ترین سوره قرآن یعنی سوره کوثر 80 نکته برداشت کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن مشرکان به پیامبر (ص) توهین های بسیاری کردند، اما نام ایشان بلند و عزیز شد، بیان کرد: خداوند قول نصرت و پیروزی به مؤمنان داده و این مسئله را در اغتشاشات امروز نیز باید مدنظر داشته باشیم.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه موج ها و حوادث از بین می رود ولی در نهایت اسلام و قرآن ماندنی خواهد بود، تصریح کرد: در روایات از دنیا به عنوان بازار یاد شده و بر همین اساس دانشجویان جوان باید مراقب باشند که در بازار دنیا همواره به دنبال سود حقیقی باشند.

رییس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه به عنوان کسی که سال ها معاون وزیر آموزش و پرورش بوده، از طریق رسانه شهرت یافته به جوانان می گویم خود را به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل نو را ببینیم تا شاهد اغتشاش نباشیم

نسل نو را ببینیم تا شاهد اغتشاش نباشیم