مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-07سياسي

16 آذر یادآور جنبش دانشجویی در زمستان ناامیدی


رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی گفت: گرچه امروز تَن ایران از جراحت ها، سختی ها و مشکلات پُر است اما شیر امروز ایران با گربه ملوس دست آموز دیروز متفاوت است.

- ایسنا/گلستان رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی گفت: گرچه امروز تَن ایران از جراحت ها، سختی ها و مشکلات پُر است اما شیر امروز ایران با گربه ملوس دست آموز دیروز متفاوت است.

دکتر سجاد صفارهرندی امروز چهارشنبه 16 آذر در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان گلستان، با اشاره به چرایی شکل گیری 16 آذر، اظهار کرد: کشورمان در سایه مطامع دولت های استکباری دو بار توسط دشمن اشغال شد و بدون اینکه نقش و نفعی داشته باشد در زمین بازی قدرت های بزرگ گرفتار و اشغال شد و به دنبال آن بیماری، قحطی، به هم ریختگی، تجزیه طلبی و غیره مردم را احاطه کرد.

وی افزود: در دهه 1320 در جامعه تمایل و مطالبه ای ظاهر شد که تا چه زمانی باید به عنوان کشور ضعیف زیر دست و پای کشورهای استکباری باشند، ایران برای خود گذشته و شکوهی دارد و نباید زیر سلطه استکبار قرار بگیریم لذا اقدامات ضداستکباری کلید خورد.

رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی اضافه کرد: در برهه ای از زمان به این مهم پی بردیم که ضعف و فرودستی کشور به این دلیل است که ایران و ایرانی از نفت به عنوان بزرگترین ثروت ملی خود محروم هستند، کمپانی ها و شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر یادآور جنبش دانشجویی در زمستان ناامیدی

16 آذر یادآور جنبش دانشجویی در زمستان ناامیدی