مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-07سياسي

هشدار به نمایندگان مجلس انگلیس: مراقب حملات سایبری ایران باشید


دستگاه های اطلاعاتی انگلیس به نمایندگان مجالس عوام و اعیان انگلیس هشدار داده اند که مراقب حمله هکرها به گوشی های تلفن همراه خود باشند.

- هشدار به نمایندگان مجلس انگلیس: مراقب حملات سایبری ایران باشید دستگاه های اطلاعاتی انگلیس به نمایندگان مجالس عوام و اعیان انگلیس هشدار داده اند که مراقب حمله هکرها به گوشی های تلفن همراه خود باشند.

نمایندگان دو مجلس عوام و اعیان انگلیس هشداری مبنی بر مراقبت در برابر حملات احتمالی سایبری از جانب  عوامل ایران دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سی ان ان، بر اساس نامه ای که ماه گذشته به قانون گذاران در هر دو مجلس عوام و اعیان انگلیس ارسال شده، به قانون گذاران انگلیسی هشدار داده شده است که در برابر حملات سایبری احتمالی از سوی عوامل ایرانی آماده باشند.

در نامه های ارسالی در 21 نوامبر (بیش از 2 هفته پیش)، روسای مجالس عوام و اعیان به نمایندگان مجلس یادآوری کرده اند که امنیت دستگاه های تلفن همراه خود را افزایش دهند.

روسای مجالس انگلیس گفته اند که پلیس و سازمان های اطلاعاتی تاکنون هیچ فعالیت خصمانه از جانب ایران که به طور خاص بر نمایندگان مجلس انگلیس متمرکز باشد کشف نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به نمایندگان مجلس انگلیس: مراقب حملات سایبری ایران باشید

هشدار به نمایندگان مجلس انگلیس: مراقب حملات سایبری ایران باشید