مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-07ورزشي

باشگاه پسران و دختران موفق در گلستان تاسیس می شود


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان از تاسیس باشگاه پسران و دختران موفق استان گلستان با همت مرکز رشد این دانشگاه در گلستان خبر داد.

- دکتر منصور غفاری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: رهبری خطاب به شما دانشجویان و جوانان بر سه مولفه مهم تحصیل، تهذیب و ورزش تاکید دارند و قطعا بهترین خط مشی برای دانشگاه همین است.

وی با بیان اینکه توصیه دین مبین اسلام همواره به کار جمعی و روحیه همکاری بوده است، افزود: شما به فرموده امامین انقلاب ذخیره حیاتی انقلاب هستید و انقلاب اسلامی امید خود را برای توسعه کشور مبتنی بر ظرفیت شما می بیند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان با اعلام خبری خوش به دانشجویان استان گلستان، گفت: امروز باشگاه پسران و دختران موفق استان گلستان را با همت مرکز رشد دانشگاه تاسیس می شود که وظیفه حمایت های مادی و معنوی از ایده ها و طرح های شما را خواهد داشت.

غفاری از تلاش برای توسعه فعالیت های مهارتی و دانش بنیان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان خبر داد و گفت: ما شهید طهرانی مقدم را الگوی خود در دانشگاه قرار داده ایم و مسیر حرکت خود را با همت و الگوگیری از ایشان ترسیم کرده و اجرایی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پسران و دختران موفق در گلستان تاسیس می شود

باشگاه پسران و دختران موفق در گلستان تاسیس می شود