مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-07بين الملل

استفاده از تیک تاک در مریلند آمریکا ممنوع شد


فرماندار ایالت مریلند آمریکا با صدور یک دستور فوق العاده، استفاده از اپلیکیشن ویدئویی چینی تیک تاک در دستگاه ها و شبکه های دولت ایالتی را ممنوع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریستی نوئم، فرماندار ایالت داکوتای جنوبی هم هفته گذشته فرمانی را امضا کرد که نصب یا استفاده از تیک تاک در دستگاه های متعلق به دولت را ممنوع کرد و هنری مک مستر، فرماندار کارولینای جنوبی روز دوشنبه از یک سازمان ایالتی خواست استفاده از تیک تاک در گوشی ها و رایانه های دولت ایالتی را ممنوع کند.

ممنوعیتی که از سوی لری هوگان، فرماندار مریلند اعلام شده است شامل محصولات و پلتفرم های چینی و روسی متعددی است زیرا به گفته وی، این پلتفرم ها سطح غیرقابل قبولی از ریسک امنیت سایبری را برای این ایالت ایجاد می کنند.

سازمان های شاخه اجرایی مریلند باید فورا این محصولات را از شبکه های ایالتی حذف کرده و مانع دسترسی به آنها شوند.

تیک تاک اعلام کرده است نگرانی هایی که باعث ممنوعیت های ایالتی در آمریکا شده، تا حد زیادی ناشی از اطلاعان نادرست بوده است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد ما از این که بسیاری از سازمان ها، دفاتر و دانشگاه های ایالت های آمریکا که از تیک تاک برای ایجاد گروه ها و ارتباط استفاده می کردند، دیگر به این پلتفرم دسترسی نخواهند داشت، مایوس شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تیک تاک در مریلند آمریکا ممنوع شد

استفاده از تیک تاک در مریلند آمریکا ممنوع شد