مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-07سياسي

16 آذر و چند تبریک


رییس دانشگاه سمنان معتقد است که دانشجویان همواره در پی نمایاندن استکبارستیزی و نفی سلطه بیگانه بر کشورند.

- دکتر مسعود نصیری زرندی 16آذرماه ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: شانزدهم آذرماه، که به نام روز دانشجو مزیّن شده است، با خود شور و هیجان انقلابی و تحوّل خواهانه را در میان دانشجویان عزیز به اوج می رساند .

وی با بیان اینکه16 آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه و استکبار دارد تصریح کرد: این روز تاریخی، یادآور رشادت دانشجویان مسلمانی است که سینه خود را در برابر مستبدّین ظالم سپر کردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز جامعه نخبگانی کشور به خصوص دانشجویان کوشا و غیور ایران اسلامی ، با ادامه دادن مسیر شهدای علم و دانش، در عرصه علمی کشور، با آموختن آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا خود را برای خدمت صادقانه به کشور عزیز و اسلامیمان و رفع نیازهای جامعه آماده می کنند و استکبارستیزی و نفی سلطه بیگانه را در عمل به همگان می نمایانند.

وی با بیان اینکه دانشگاه سمنان نگین خردورزی خطه کویر ، مفتخر است؛ هرساله میزبان جمع زیادی از دانشجویان عالم و کوشا از سراسر کشور باشد خاطرنشان کرد: دانشجویان با خود شور و نشاط جوانی و پویایی را به محیط مقدّس دانشگاه می آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر و چند تبریک

16 آذر و چند تبریک