مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-07سياسي

ایران قوی هدف کشورهای مختلف از دامن زدن به آشوب و اغتشاش است


مبنای گفتگو در جامعه باید قانون و احترام به نهادهای قانونی و تکیه بر نظر و گزارشات کارشناسی باشد تا بحث ها به سرانجام رسیده و در نهایت آینده بهتری برای کشور ساخته شود.

- "ایران قوی" هدف کشورهای مختلف از دامن زدن به آشوب و اغتشاش است ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: مبنای گفتگو در جامعه باید قانون و احترام به نهادهای قانونی و تکیه بر نظر و گزارشات کارشناسی باشد تا بحث ها به سرانجام رسیده و در نهایت آینده بهتری برای کشور ساخته شود.

استاندار هرمزگان به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان حاضر شد و ضمن دیدار با رییس و معاونان دانشگاه، از سلف سرویس و فضای خوابگاهی این دانشگاه بازدید و در جلسه تریبون آزاد و گفتگو با دانشجو معلمان شرکت کرد.

مهدی دوستی در جلسه تریبون آزاد دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک روز دانشجو با اشاره به مسائل مطرح شده توسط دانشجویان، اظهار کرد: نیاز است در برخی از مواردی که مطرح شد اصلاحات صورت گیرد تا مسائل و مشکلات مجموعه کاهش پیدا کند.

وی افزود: وضعیت خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان مناسب نبوده و با سایر دانشگاه ها قابل مقایسه نیست که نیاز است حتما توجهات در این حوزه افزایش یابد و بر همین اساس منابع مورد نیاز نیز تخصیص پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی هدف کشورهای مختلف از دامن زدن به آشوب و اغتشاش است

ایران قوی هدف کشورهای مختلف از دامن زدن به آشوب و اغتشاش است