مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-07سياسي

شورای ترافیک عامل تاخیر در ساماندهی ورودی اردکان


نایب رییس شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی این شهر از سمت بلوار شهید بهشتی، عامل تاخیر در ساماندهی و زیباسازی این ورودی را شورای ترافیک استان خواند.

- مصطفی خوش گفتار در نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به وضعیت نامناسب بلوار آیت الله شهید بهشتی (ره)، خواستار تسریع در اجرای طرح ساماندهی این بلوار شد.

وی مطرح کرد: ورودی های شهر اولین فضای نظری در مواجهه با شهر هستند و مسافرین اولین برداشت شان نسبت به شهر و شهروندان بر اساس مشاهده ورودی های شهر شکل می گیرد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اردکان علت تأخیر در اجرای این طرح را عدم تعامل شورای ترافیک استان عنوان کرد و افزود: شورای ترافیک استان گاهی به جای همکاری با شهرداری و شورای شهر برای اجرای طرح ها، خود موجب تأخیر در اجرای آنها می شود.

خوش گفتار ابراز امیدواری کرد با توجه به اهمیت این موضوع، روند ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر از سمت بلوار شهید بهشتی سرعت گیرد و تا پیش از عید نوروز به پایان برسد.

عضو شورای اسلامی شهر اردکان در بخش دیگری از صحبت های خود از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری خواست در زمان باقی مانده، برنامه های نوروز را مورد پایش و بازنگری قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ترافیک عامل تاخیر در ساماندهی ورودی اردکان

شورای ترافیک عامل تاخیر در ساماندهی ورودی اردکان