مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-07اقتصادي

معرفی 250 زوج نابارور به بانک های خراسان شمالی برای دریافت تسهیلات نازایی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از معرفی 250 زوج نابارور به بانک های استان برای دریافت تسهیلات درمان نازایی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از معرفی 250 زوج نابارور به بانک های استان برای دریافت تسهیلات درمان نازایی خبر داد.

دکتر علی عفتی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پرداخت تسهیلات ناباروری در راستای اجرای سیاست های جمعیتی در استان اظهار کرد: این تعداد افرادی که به بانک معرفی شده اند مربوط به ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون بوده است.

وی با بیان این که با باز بودن پنجره جمعیتی فرصت داریم تا روند رشد جمعیت را تغییر داده و مانع از پیری جمعیت شویم، ادامه داد: در همین راستا تلاش های متعددی انجام شده تا بتوانیم به خوبی سیاست های جمعیتی را اجرایی کنیم.

وی افزود: در این راستا تسهیلاتی برای درمان ناباروری پیش بینی شده است و در قالب اقدامی حمایتی برای درمان زوج های نابارور پرداخت می شود.

دکتر عفتی زاده با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه ها در راستای افزایش کسب رضایتمندی زوج های نابارور و کاهش هزینه های درمان است، ادامه داد: با ارائه این تسهیلات، تمهیداتی برای درمان فراهم شده تا بار اجتماعی و اقتصادی وارده به زوج های نابارور کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 250 زوج نابارور به بانک های خراسان شمالی برای دریافت تسهیلات نازایی

معرفی 250 زوج نابارور به بانک های خراسان شمالی برای دریافت تسهیلات نازایی