مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-07اجتماعي

آمادگی شهرداری تهران برای کمک به بازسازی مدارس و حل مشکل مسکن فرهنگیان


جلسه مقدماتی تهیه سند همکاری وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با موضوع مولدسازی سرمایه های آموزش و پرورش با رویکرد نوسازی و توسعه فضاهای آموزشی و همچنین تولید مسکن برای فرهنگیان، - در جلسه مقدماتی تهیه سند همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تهران عنوان شد آمادگی شهرداری تهران برای کمک به بازسازی مدارس و حل مشکل مسکن فرهنگیان جلسه مقدماتی تهیه سند همکاری وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با موضوع مولدسازی سرمایه های آموزش و پرورش با رویکرد نوسازی و توسعه فضاهای آموزشی و همچنین تولید مسکن برای فرهنگیان، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در این جلسه که با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش و شهرداری برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: تکیه کار ما به مسائل فرهنگی است.

بنیان فرهنگی همه شئون جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد و از آنجا که این بنیان خودش تحت تاثیر تعلیم و تربیت است، بالطبع ما نیز وظایف و تکالیفی را نسبت به نهاد تعلیم و تربیت داریم.

وی با بیان اینکه در شهرداری در سه سطح می توانیم در خدمت شما باشیم که ناظر به مدارس، معلمین و دانش آموزان است، افزود: درباره مدارس حداقل خدمت ما، کمک به بازسازی مدارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری تهران برای کمک به بازسازی مدارس و حل مشکل مسکن فرهنگیان

آمادگی شهرداری تهران برای کمک به بازسازی مدارس و حل مشکل مسکن فرهنگیان