مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-07حوادث

دستگیری کلاهبردار با چک های جعلی در بجنورد و سارق فراری در جاجرم


جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق فراری در شهرستان جاجرم و همچنین فردی که با چک های جعلی اقدام به کلاهبرداری در بجنورد می کرد، - ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق فراری در شهرستان جاجرم و همچنین فردی که با چک های جعلی اقدام به کلاهبرداری در بجنورد می کرد، خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان جاجرم بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند، افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد که متهم به اتهام سرقت در زندان به سر می برد و بعد از اخذ مرخصی از زندان خارج و متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در زمان متواری بودنش نیز اقدام به سرقت می کرد، افزود: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و در نهایت به زندان منتقل شد.

سرهنگ غلامی در پایان با تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس و نکات امنیتی برای جلوگیری از سرقت خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار با چک های جعلی در بجنورد و سارق فراری در جاجرم

دستگیری کلاهبردار با چک های جعلی در بجنورد و سارق فراری در جاجرم