مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-07سياسي

برنامه های پرشور دانشگاه های گلستان در 16 آذر


دانشگاههای سراسر استان گلستان به مناسبت 16 آذر و گرامیداشت روز دانشجو برنامه های ویژه ای را تدارک دیده اند.

  - استان گلستان یکی از استانهای جوان و دارای ظرفیتی سازنده و پویا به نام دانشجویان و دانشگاهیانی پرشور و فعال است که توانسته این استان سرسبز را در زمره استانهای فعال و همیشه پویا در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قرار دهد که به طور مثال یکی از آنها 16 آذرماه و روز گرامیداشت مقام دانشجو و سالروز شهادت دانشجویان ضد استکباری کشور در جریان سفر نیکسون به تهران است.

از این رو دانشگاه های استان گلستان در این روز برنامه های ویژه ای را تدارک دیده و تلاش کرده اند مطابق آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در این روز ضد استکباری بودن دانشجویان را برجسته و در کنار آن بر مقام و نقش رفیع دانشجویان تاکید کنند.

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان امروز 16 آذر از ساعت 10 صبح میزبان دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان خواهد بود تا در جلسه ای صمیمی ضمن استماع گزارش استاندار پیرامون فعالیت های توسعه ای استان نشست پرسش و پاسخ را با حضور دانشجویان مرکز استان برگزار کند.

دانشگاه علوم پزشکی گلستان امروز میزبان دکتر مجید اسماعیلی کارشناس برجسته حوزه رسانه و داور برنامه عصر جدید است که از ساعت 9 صبح در برنامه ویژه روز دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پرشور دانشگاه های گلستان در 16 آذر

برنامه های پرشور دانشگاه های گلستان در 16 آذر