مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:252022-12-07سياسي

شریعتمداری: آقای خاتمی! مالک اشتر دیگر از میدان باز نمی گردد


مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به بیانیه اخیر محمد خاتمی، گفت: آقای خاتمی! مالک اشتر دیگر از میدان باز نمی گردد.

- حسین شریعتمداری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره بیانیه اخیر خاتمی و اینکه آیا بیانیه را دیده اید؟ گفت: این بیانیه بعد از اعتراف آشکار دشمنان بیرونی به شکست آشوب های اخیر نوشته شده است.

متن بیانیه را بخوانید و با مواضع رسماً اعلام شده آمریکا و انگلیس و اسراییل در حمایت از آشوب ها مقایسه کنید ! کمترین تفاوتی با یکدیگر ندارند ! مدیر مسئول کیهان در ادامه به متن بیانیه خاتمی اشاره کرد و گفت ; آقای خاتمی می نویسد : جامعه با شعار زیبای زن زندگی آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد، بگونه ای کم سابقه و شاید بی سابقه فرهیختگان، استادان، نخبگان و دانشجویان را در اصل حرکت حاضر می بینیم ! شریعتمداری افزود ; آیا از آقای خاتمی به عنوان یک روحانی تعجب آور نیست که ترویج فرهنگ برهنگی , حمله وحشیانه آشوبگران به خانم های محجبه و کشیدن چادر و روسری از سر آنها را اقدامی زیبا ! و حرکت به سوی آینده ای بهتر ! معرفی می کند ؟! مدیر مسئول کیهان ابراز داشت ; این جمله را از متن بیانیه ایشان نقل می کنم .

شرم آور نیست ؟! شریعتمداری به بخش دیگری از بیانیه خاتمی اشاره کرد که نوشته است : به مسئولان توصیه می کنم که این حضور را قدر بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: آقای خاتمی! مالک اشتر دیگر از میدان باز نمی گردد

شریعتمداری: آقای خاتمی! مالک اشتر دیگر از میدان باز نمی گردد