مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 08:152022-12-07سياسي

اطلاعات فنی پل قدیم خرمشهر در دست نیست / ارائه دو طرح مرمت


معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و شهرسازی شهرداری خرمشهر با بیان اینکه هیچگونه مطالعاتی در مورد پل قدیم (پل آزادی) خرمشهر وجود ندارد، گفت: - ایسنا/خوزستان معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و شهرسازی شهرداری خرمشهر با بیان اینکه هیچگونه مطالعاتی در مورد پل قدیم (پل آزادی) خرمشهر وجود ندارد، گفت: مشاور در حال انجام مطالعات در مورد وضعیت موجود پل آزادی است اما در مورد سال ساخت و مسائل فنی این پل، اطلاعاتی وجود ندارد.

غلامرضا ترک در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت پل های خرمشهر، اظهار کرد: پل آزادی (پل قدیم) خرمشهر، نخستین پل این شهر است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روی رودخانه کارون احداث شد و در زمان جنگ نصف آن تخریب و سپس این بخش ترمیم شد.

اطلاعات فنی از پل قدیم خرمشهر وجود ندارد وی با بیان اینکه هیچگونه مطالعاتی در مورد پل قدیم وجود ندارد، افزود: مشاور در حال انجام مطالعات در مورد وضعیت موجود پل آزادی است اما در مورد سال ساخت و مسائل فنی این پل، اطلاعاتی وجود ندارد.

پل قدیم خرمشهر در دوران جنگ معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و شهرسازی شهرداری خرمشهر بیان کرد: پل آزادی در حال بهره برداری است و بر اساس بررسی مشاور، مشکلی برای تردد ماشین آلات روی آن وجود ندارد و تنها ممانعت از تردد ماشین آلات سنگین از روی پل ابلاغ شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات فنی پل قدیم خرمشهر در دست نیست / ارائه دو طرح مرمت

اطلاعات فنی پل قدیم خرمشهر در دست نیست / ارائه دو طرح مرمت