مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 00:102022-12-06حوادث

بیت کوین جان گرفت!


مردی به نام پیروز که در کار خرید و فروش ارز دیجیتال (ترید) بود، روز پنجم آذر از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم ، پنجم آذر ماه ، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت: چند روز قبل همسرم به نام پیروز که در کار خرید و فروش ارز دیجیتال (ترید) است، از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پس از اظهارات این زن جوان با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات میدانی را کلید زدند و متوجه شدند پیروز با دوست خود که با وی اختلاف مالی داشته قرار ملاقات گذاشته، اما پس از آن دیگر به خانه خود برنگشته است.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با در دست داشتن حکم جلب، راهی خانه تنها متهم پرونده شوند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت و به اداره آگاهی برای تحقیقات منتقل کنند.

انکار جنایت در روند تحقیقات اقدامات اطلاعاتی تیم تحقیق حکایت از آن داشت، مرد جوان چند روز قبل، خودروی دنا ی خود را فروخته و با پیروز در دماوند قرار ملاقات داشته است، اما این در حالی بود که متهم در روند تحقیقات این موضوع را انکار می کرد و اظهارات ضد و نقیضی را درباره زمان ترددش هنگام زمان مفقودی پیروز به زبان می آورد! از سوی دیگر بررسی ها نشان داد، متهم قصد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت کوین جان گرفت!

بیت کوین جان گرفت!