مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 00:052022-12-06حوادث

جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا


فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: فردی که با اسلحه شکاری یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود، یک روز پس از قتل در استان خوزستان دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحادثه24، سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به جراحت فردی در یکی از روستا های شهرستان فسا، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی 44 ساله به علت اختلافات قبلی، با یکی از بستگان 53 ساله خود درگیر و وی را با اسلحه شکاری مجروح کرده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی از فوت فرد مجروح به علت شدت جراحات وارد شده خبر داد و گفت: افسران پلیس آگاهی شهرستان فسا از ساعت نخستین، اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز کردند.

سرهنگ قسام اظهار کرد: در بررسی های انجام شده احتمال حضور قاتل در استان خوزستان قوت گرفت و با شناسایی محل اختفا و انجام هماهنگی های لازم، وی یک روز پس از قتل توسط ماموران انتظامی خوزستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان این که قاتل برای ادامه تحقیقات و تشکیل پرونده به این شهرستان انتقال داده شد، خاطر نشان کرد: معتمدان و ریش سفیدان محلات با سعی و تلاش در رفع اختلاف بین افراد، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع این چنین حوادث تلخ و ناگوار دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا

جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا