مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 23:402022-12-06سياسي

تلاش دشمن برای تعطیلی بازار قزوین شکست خورد


کسبه استان قزوین در همراهی خود با منافع مردم و نه گفتن به خواسته های نامشروع، ناحق و مخالف منافع مردم سنگ تمام گذاشتند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: کسبه استان قزوین در همراهی خود با منافع مردم و نه گفتن به خواسته های نامشروع، ناحق و مخالف منافع مردم سنگ تمام گذاشتند.

محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه 15 آذر 1401 در حاشیه بازدید از بازار سنتی قزوین اظهار کرد: این بازدید به منظور برطرف شدن مشکلات کسبه و با تعدادی از مدیران ذیربط در این حوزه صورت گرفته است و مقرر شد با تشکیل کمیته ای به ریاست فرماندار قزوین مشکلات بازاریان بررسی شود.

وی افزود: بازاریان و کسبه در این بازدید مسائل و مشکلاتی را در خصوص زیرساخت ها و خدمات مطرح کردند که امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده، فضای خدمت رسانی هم به کسبه و هم مردمی که این بازار را برای خرید خود انتخاب می کنند، بهتر شود.

استاندار قزوین گفت: در ایامی که دشمنان ملت ایران تلاش می کنند با اقدامات فریبکارانه و بعضاً با توسل به رفتارهای ناجوانمردانه و غیراخلاقی با به کارگیری اراذل و اوباش صنف بازار را با مشکلاتی مواجه کنند، مشاهده می کنیم که به همت تلاشگران تأمین امنیت در استان، امنیت لازم و کافی در بازار وجود دارد و افراد مخل امنیت اجازه پیدا نخواهند کرد که امنیت بازار را مخدوش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای تعطیلی بازار قزوین شکست خورد

تلاش دشمن برای تعطیلی بازار قزوین شکست خورد