مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 23:002022-12-06سياسي

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان تا 16 آذرماه تمدید شد


دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان قم از تمدید نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان تا 16 آذرماه خبرداد.

- دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان قم مطرح کرد؛ نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان تا 16 آذرماه تمدید شد ایسنا/قم دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان قم از تمدید نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان تا 16 آذرماه خبرداد.

خیرالله رهسپار فرد امروز سه شنبه 15 آذرماه، طی سخنانی با اشاره به استقبال قابل توجه شهروندان اظهار داشت: با توجه به درخواست های مطرح شده و تصمیم ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان قم به مدت یک روز دیگر یعنی تا روز چهارشنبه 16 آذرماه سال جاری تمدید شد.

رییس پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: نمایشگاه امسال بر سه محور شعار سال، جهاد تبیین و مردمی سازی فناوری در حال برگزاری است که هدف اصلی آن ارتقاء سطح هم افزایی دستگاه های اجرایی و ارکان زیست بوم فناوری و نوآوری استان است.

وی افزود: از زمان فراخوان برپایی نمایشگاه بیش از 100 درخواست در سامانه مربوطه ثبت شده بود که در نهایت 62 درخواست مورد پذیرش واقع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان تا 16 آذرماه تمدید شد

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان تا 16 آذرماه تمدید شد