مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 22:402022-12-06سياسي

برگزاری با کیفیت بسیار بالای برنامه های هفته پژوهش و فناوری در لرستان


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: امسال برنامه های مختلف هفته استانی پژوهش و فناوری با کیفیت بسیار بالا برگزار شده اند.

- ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: امسال برنامه های مختلف هفته استانی پژوهش و فناوری با کیفیت بسیار بالا برگزار شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب حاتمی کن کبود در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه لرستان که پانزدهم آذرماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: در بحث اطلاع رسانی نیز امسال اقدامات بسیار خوبی درباره هفته پژوهش و فناوری استان انجام شد.

وی تصریح کرد: امسال مراکز اقماری آموزش عالی دانشگاه لرستان در سطح شهرستان ها هم برنامه های هفته پژوهش و فناوری را برگزار کردند که یک اقدام جدید و متفاوت است و بنرهای اطلاع رسانی این هفته هم در سطح شهر نصب شده اند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان خاطرنشان کرد: امسال شاهد هستیم که نشست ها و کارگاه های مختلف تخصصی پژوهش و فناوری در دانشگاه لرستان با حضور مهمانان استانی و کشوری و سازمان های اجرایی در حال برگزاری هستند که یک اقدام بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری با کیفیت بسیار بالای برنامه های هفته پژوهش و فناوری در لرستان

برگزاری با کیفیت بسیار بالای برنامه های هفته پژوهش و فناوری در لرستان