مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 22:302022-12-06سياسي

هیچکس در ایران بر اثر شلیک پلیس و یا نیرو های امنیتی کشته نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان که در مقصد دوم سفرش به حوزه بالکان به سارایوو سفر کرده در نشست خبری مشترک با بیسرا تورکوویچ وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین گفت: - وزیر امور خارجه گفت: در اغتشاشات اخیر پلیس به سمت احدی شلیک نکرده و هیچکس بر اثر شلیک یا برخورد پلیس و یا نیرو های امنیتی کشته نشد، بلکه به دلیل به کارگیری سلاح گرم و سرد توسط عوامل خارجی که وارد ایران شدند یا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفتند، بیش از 67 نیروی پلیس در ایران به شهادت رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان که در مقصد دوم سفرش به حوزه بالکان به سارایوو سفر کرده در نشست خبری مشترک با بیسرا تورکوویچ وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین گفت: ما منطقه بالکان و کشور بوسنی و هرزگوین را کشور دوست سنتی جمهوری اسلامی ایران می دانیم و همچون گذشته در کنار همه اقوام در بوسنی و هرزگوین باقی خواهیم ماند و به حمایت های خودمان از این کشور و منطقه ادامه خواهیم داد.

وی افزود: دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران دوست روز های سخت بوسنی و هرزگوین بودند و در این مسیر به حمایت های خودمان همچون گذشته ادامه خواهیم داد.

رییس دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه بی تردید سیاست ما حمایت از حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و همبستگی مسالمت آمیز و صمیمانه همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکس در ایران بر اثر شلیک پلیس و یا نیرو های امنیتی کشته نشد

هیچکس در ایران بر اثر شلیک پلیس و یا نیرو های امنیتی کشته نشد