مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 22:102022-12-06ورزشي

تیم ملی کشتی آزاد ایران امشب عازم آمریکا می شود


فدراسیون کشتی تصمیم گیری درخصوص اعزام تیم را به شورای برون مرزی وزارت ورزش سپرد و این شورا نیز پس از بررسی موضوع و دفاعیات فدراسیون کشتی موافقت رسمی خود را با اعزام تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا اعلام کرد.

- علی رغم اقدام آمریکا در ندادن ویزا به 7 نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد، سایر نفرات تیم ملی امشب عازم این کشور خواهند شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا به عنوان میزبان جام جهانی کشتی آزاد 2022 از دادن ویزا به 7 نفر از اعضای تیم ایران (3 کشتی گیر و 2 مربی و 2 همراه) شامل علیرضا کریمی، امیرعلی آذرپیرا، علی اکبر فضلی به عنوان کشتی گیر، احسان امینی و اباذر اسلامی به عنوان مربی و همچنین ابراهیم مهربان به عنوان سرپرست و محمد مصلایی پور به عنوان داور خودداری کرد.

  پس از این اتفاق، فدراسیون کشتی تصمیم گیری درخصوص اعزام تیم را به شورای برون مرزی وزارت ورزش سپرد و این شورا نیز پس از بررسی موضوع و دفاعیات فدراسیون کشتی موافقت رسمی خود را با اعزام تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا اعلام کرد.

  آمریکایی ها سال گذشته نیز برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران از دادن ویزای 5 نفر از اعضای تیم از جمله علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی خودداری کردند، اقدامی که باعث شد برای جلوگیری از هرگونه اتفاق برای سفر تیم ملی به آمریکا این بار نام رییس فدراسیون در لیست نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی کشتی آزاد ایران امشب عازم آمریکا می شود

تیم ملی کشتی آزاد ایران امشب عازم آمریکا می شود