مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 20:152022-12-06اقتصادي

پیشنهاد تغییر کاربری برج های دوقلوی شهرکرد به مسکونی


تکمیل برج های دوقلوی شهرکرد با استفاده از رویکرد گذشته که بهره برداری تجاری بود قابل انجام نیست همچنین جابجایی یا حذف این برج منجر به هدررفت سرمایه و بیت المال خواهد شد بنابراین پیشنهادی درخصوص تغییر کاربری برج های دوقلو در شهرکرد به مسکونی ارائه شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شهردار شهرکرد گفت: تکمیل برج های دوقلوی شهرکرد با استفاده از رویکرد گذشته که بهره برداری تجاری بود قابل انجام نیست همچنین جابجایی یا حذف این برج منجر به هدررفت سرمایه و بیت المال خواهد شد بنابراین پیشنهادی درخصوص تغییر کاربری برج های دوقلو در شهرکرد به مسکونی ارائه شده است.

محمدحسین واحدیان 15 آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسانه ها می توانند پل ارتباطی مردم و مدیریت شهری باشند، اظهار کرد: شهر یک موجود زنده است و همانگونه که کالبد آن به رسیدگی نیاز دارد روح و حیات در آن نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و تنها درصورتی موفقیت حاصل می شود که به این دو حوزه رسیدگی شود.

شهردار شهرکرد افزود: اگر نیازهای شهروندان در حوزه های گوناگون اعم از ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و.

پاسخ داده شوند ارتباط خوبی میان مردم و حوزه مدیریت شهری برقرار می شود و درنتیجه شهروندان درخصوص اجرای پروژه های مختلف همکاری بالایی خواهند داشت، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تغییر کاربری برج های دوقلوی شهرکرد به مسکونی

پیشنهاد تغییر کاربری برج های دوقلوی شهرکرد به مسکونی