مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-06بين الملل

معامله بن سلمان با تل آویو برای عادی سازی روابط


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه صهیونیستی «آی24» با انتشار گزارشی اختصاصی به نقل از مقامات بلندپایه سعودی اعلام کرد که روابط سعودی – اسراییلی به سمت عادی سازی پیش می رود و در این میان تنها موضوع زمان مطرح است.

- یک شبکه صهیونیستی به نقل از مقامات بلندپایه سعودی از حتمی بودن عادی سازی روابط ریاض و تل آویو و فهرست مطالبات، ولی عهد سعودی برای پیشرفت این روند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه صهیونیستی آی24 با انتشار گزارشی اختصاصی به نقل از مقامات بلندپایه سعودی اعلام کرد که روابط سعودی – اسراییلی به سمت عادی سازی پیش می رود و در این میان تنها موضوع زمان مطرح است.

وبگاه این شبکه صهیونیستی با انتشار این گزارش نوشت: روابط سعودی – اسراییلی به سمت عادی سازی پیش می رود، اما این امر بسیار زمان بر است .

  به ادعای این رسانه صهیونیستی، مقامات بلندپایه سعودی می گویند که در عادی سازی با اسراییل تنها، موضوع زمان مطرح است، ضمن این که بن سلمان، ولی عهد برای این امر شروطی گذاشته که تاکید بر ائتلاف آمریکایی–سعودی، التزام به پیگیری ارسال تسلیحات به گونه ای که گویی عربستان نیز یکی از کشور های ناتو است و نیز توافق نامه ای که به سعودی ها اجازه دهد از ذخایر عظیم اورانیوم برای برنامه هسته ای غیرنظامی و محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله بن سلمان با تل آویو برای عادی سازی روابط

معامله بن سلمان با تل آویو برای عادی سازی روابط