مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-06سياسي

نقش قوه قضاییه در تقابل با دروغ پراکنی دشمن/ ضرورت تبیین به موقع حقایق برای جامعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله عقیقی، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت به نمود رسانه ای دستگاه قضا اشاره کرد و گفت:  در سطح جامعه شاهد آن هستیم مقدار بسیار زیادی روایت دروغ در حال انتشار است که بخش مهمی از آن یا مستقیما مربوط به قوه قضاییه .

- عقیقی گفت: خیلی مشاهده می شود که مجرمین بعد از دستگیری ها تازه از وقایع و حقایق ماجرا باخبر می شوند و جهل و عدم اطلاع داشتن از حقایق یکی از عوامل برانگیختگی شان بوده لذا تبیین حقیقت برای عده ی زیادی از این ها باید صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله عقیقی، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت به نمود رسانه ای دستگاه قضا اشاره کرد و گفت:  در سطح جامعه شاهد آن هستیم مقدار بسیار زیادی روایت دروغ در حال انتشار است که بخش مهمی از آن یا مستقیما مربوط به قوه قضاییه است یا اینکه قوه قضاییه می تواند از انتشار آن جلوگیری کند.

روایت های دروغی که از طرف دشمن مطرح شده و تنها دستگاه قضاست که با اشراف روی پرونده ها می تواند با روشنگری و تبیین جلوی بسیاری از فتنه ها را بگیرد.

وی افزود: مثلا همین حسین رونقی! از زندان درآمد و صحیح و سالم بود! مگر قوه نمی توانست وقتی شایعه قلم شدن پای او درامد همان موقع روشنگری بکند؟ منتظر چه بود؟ میخواستید مردم را سورپرایز کنید مگر؟ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش قوه قضاییه در تقابل با دروغ پراکنی دشمن/ ضرورت تبیین به موقع حقایق برای جامعه

نقش قوه قضاییه در تقابل با دروغ پراکنی دشمن/ ضرورت تبیین به موقع حقایق برای جامعه