مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 19:162022-12-06اقتصادي

رونق صادرات؛ حرفی که عملی شد/ سرمازدگی باغ های مازندران را تهدید نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احسان عباسپور سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران درباره آخرین وضعیت محصولات باغی مازندران در گفت وگویی، اظهار کرد: نارنگی پیش رس از باغ های مازندران به طور کامل برداشت شده است.

  وی با اشاره به پیش بینی تولید بالغ بر 200هزار تن نارنگی انشو، افزود: تاکنون حدود 55 تا 60درصد نارنگی انشو نیز از باغ های مازندران برداشت شده است.

  سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه پیش بینی ما از تولید امسال پرتقال تامسون در استان 900هزار تن است، اضافه کرد:  تولید حدود 35درصد محصول برداشت شده است و کماکان نیز ادامه دارد.

  عباسپور ادامه داد: همچنین تاکنون بالغ بر 95درصد محصول کیوی مازندران برداشت شده است.

  وی با بیان اینکه پرتقال تامسون استان نیز درحال برداشت است، تصریح کرد: بخشی از محصول مستقیم به بازار عرضه و بخشی به شکل تازه خوری  و بخشی نیز جهت ذخیره سازی و نگهداری در انبارها و بخشی دیگر برای بحث کنسانتره ارسال می شود .

  سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به رقم خوب صادرات نارنگی استان، اظهار کرد: همچنین از شروع برداشت محصول پرتقال تاکنون 4هزار و 500 تن محصول صادرات شد که کماکان نیز ادامه دارد البته این میزان تنها با تایید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق صادرات؛ حرفی که عملی شد/ سرمازدگی باغ های مازندران را تهدید نمی کند

رونق صادرات؛ حرفی که عملی شد/ سرمازدگی باغ های مازندران را تهدید نمی کند