مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-06دانش

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه های آذربایجان غربی


با حضور رییس دانشگاه ارومیه و مسیولان امر پژوهش امروز 15 آذرماه از 55 پژوهشگر و فناور برتر دانشگاه های آذربایجان غربی و پیشکسوتان علوم پایه تجلیل شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی با حضور رییس دانشگاه ارومیه و مسیولان امر پژوهش امروز 15 آذرماه از 55 پژوهشگر و فناور برتر دانشگاه های آذربایجان غربی و پیشکسوتان علوم پایه تجلیل شد.

عباس شفیعی،معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه در 18ماه اخیر تعداد مقالات نمایه شده دانشگاه های استان در پایگاه استنادی ISC نسبت به مدت مشابه سال قبل خود رشد را داشته تصریح کرد: در این مدت 996مقاله در این پایگاه از دانشگاه های استان ثبت شد که دانشگاه ارومیه با 685مقاله بیشترین مقاله را داشته است.

شفیعی با اشاره به اینکه در18 ماه اخیر 79طرح دانشگاهی در استان توانستند با دستگاه های اجرایی و موسسات پژوهشی قرار داد منعقد کنند، اظهار کرد: هرچند رشد را در این حوزه شاهد هستیم اما درمقیاس کشورب اعداد چندان هم مناسب استان نیستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه یاد آور شد: در سال گذشته بودجه پژوهش دانشگاه های استان که یک میلیارد تومان بود از سمت سازمان برنامه و بودجه استان تخصیص داده نشد امید است با اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه های آذربایجان غربی

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه های آذربایجان غربی