مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-06ورزشي

بانوی قهرمان رقابت های کوراش جهان در یاسوج استقبال شد


با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار بویراحمد، معاونین، کارکنان اداره کل و شهرستان بویراحمد و اعضای هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد از طاهره آذرپیوند دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کوراش بانوان استقبال شد.

- عین الله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به جامعه ورزشی استان و هیات ووشوی استان گفت: ظرفیت و استعدادهای ارزشمندی در حوزه بانوان استان وجود دارد و امیدواریم شاهد موفقیت های روزافزون ورزشکاران استان در میادین کشوری و بین المللی باشیم.

وی با تاکید بر امر استعدادیابی در هیات های استانی از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان در آینده نزدیک خبر داد و اظهارکرد: قهرمانان بازوان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام مهدوی مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد با تبریک این موفقیت، کسب مقام سوم آذرپیوند در رقابتهای جهانی کوراش را افتخاری بزرگ و ارزشمند برای ورزش استان و بانوان دانست و گفت: این موفقیت آغاز راه بزرگتری برای بانوان در عرصه ورزش است.

گفتنی است که طاهره آذرپیوند عضو تیم ملی کوراش بانوان در رقابت های قهرمانی جهان 2022 که در کشور هندوستان و شهر پونه از سوم تا هفتم آذر ماه 1401 با حضور 70 کشور برگزار شد پس از غلبه بر حریفانی از کشورهای هند، تایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی قهرمان رقابت های کوراش جهان در یاسوج استقبال شد

بانوی قهرمان رقابت های کوراش جهان در یاسوج استقبال شد