مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 17:402022-12-06سياسي

تبدیل تاریخ شفاهی مردم اصفهان در زمینه کارهای خیر به تاریخ مکتوب


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه کار خیرین مدرسه ساز جوهره وجودی جامعه را بیرون می ریزد و نشان همه می دهد، گفت: تاریخ شفاهی مردم اصفهان در زمینه کارهای خیر باید به تاریخ مکتوب و تولیدات ماندگار تبدیل شود.

- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان مطرح کرد: تبدیل تاریخ شفاهی مردم اصفهان در زمینه کارهای خیر به تاریخ مکتوب ایسنا/اصفهان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه کار خیرین مدرسه ساز جوهره وجودی جامعه را بیرون می ریزد و نشان همه می دهد، گفت: تاریخ شفاهی مردم اصفهان در زمینه کارهای خیر باید به تاریخ مکتوب و تولیدات ماندگار تبدیل شود.

محمدرضا جان نثاری در اولین نشست بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان که امروز (سه شنبه، 15) برگزار شد، با طرح این سوال که آیا برگزاری یک جشنواره شروع یا پایان کار است؟ گفت: جشنواره ها باید شروع کار مدرسه سازی و موتور محرکی برای آینده باشد، بنابراین ضمن اینکه باید نیم نگاهی به گذشته داشته باشیم، برنامه ریزی برای جشنواره باید طوری باشد که دستاوردی برای ادامه کار در آینده باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ کار خیر و ترویج آن جزو ضرورت های اداره کشور و استان است، افزود: برخی امورات خیر لحظه ای است، مثل کمک به نجات جان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل تاریخ شفاهی مردم اصفهان در زمینه کارهای خیر به تاریخ مکتوب

تبدیل تاریخ شفاهی مردم اصفهان در زمینه کارهای خیر به تاریخ مکتوب