مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 17:212022-12-06سياسي

موضوع آب اصفهان هفتگی پیگیری می شود/ بایستی از منزلت و شأن دانشجویان مراقبت کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ظهر امروز در دیدار با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان اصفهان ضمن گرامی داشت 16 آذر و روز دانشجو اظهار داشت:  از حضور در بین دانشجویان استقبال می کنیم و آماده شنیدن سخنان و انتقادات آن ها هستیم، از ابتدای حضور در استانداری سعی بر ایجاد حداکثری ارتباط با اقشار مختلف داشته ام و این سومین دیدار من با قشر دانشجویان است.

  وی افزود: هر زمانی که نیاز باشد و دعوتی صورت بگیرد، برنامه ریزی های لازم را برای حضور و توجه به پیشنهادات و نظرات دانشجویان خواهیم داشت.

  مرتضوی با اشاره به مشکل آب در اصفهان بیان کرد: مباحث مربوط به آب از 6 دولت قبل در اصفهان آغاز و در زمان های مختلفی برداشت هایی بدون اینکه جایگزینی برای آن  پیاده سازی شود، انجام شده است.

  استاندار اصفهان با یادآوری اینکه در حال حاضر موضوع آب تبدیل به بحران شده و ذخایر آبی 13 میلیارد متر مکعب کاهش پیدا کرده است، عنوان کرد: زمانی وارد استانداری شدم که بحران خیلی جدی بود و در این راستا میان مردم حاضر شدیم و پیگیری ها را به صورت جدی آغاز کردیم.

  وی با اشاره به تشکیل قرارگاه آب در اصفهان گفت: صاحب نظرانی را در این قرارگاه دعوت کردیم و هر شخصی هر ایده ای را در راستای حل مشکلات آب در نظر داشت ارائه کرد، کمیته هایی هم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع آب اصفهان هفتگی پیگیری می شود/ بایستی از منزلت و شأن دانشجویان مراقبت کنیم

موضوع آب اصفهان هفتگی پیگیری می شود/ بایستی از منزلت و شأن دانشجویان مراقبت کنیم