مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-06اجتماعي

مدارس مستقل فنی و حرفه ای نیاز ضروری شهرستان جعفرآباد است


رییس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد قم تأکید کرد: مدارس فنی و حرفه ای را به شکل ضمیمه مدارس کار و دانش داریم که باید تفکیک شود لذا نیاز شهرستان به مدارس مستقل فنی و حرفه ای دخترانه و پسرانه را اعلام کردیم.

- ایسنا/قم رییس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد قم تأکید کرد: مدارس فنی و حرفه ای را به شکل ضمیمه مدارس کار و دانش داریم که باید تفکیک شود لذا نیاز شهرستان به مدارس مستقل فنی و حرفه ای دخترانه و پسرانه را اعلام کردیم.

بهمن آزاد رییس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد قم در گفت وگو با ایسنا در خصوص سرانه دانش آموزی این شهرستان، عنوان کرد: در شهرستان جعفرآباد 5 هزار دانش آموز داریم که یکم سوم از دانش آموزان اتباع هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در رابطه با سرویس مدارس شهرستان مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: بیشترین مشکل در رابطه با سرویس دانش آموزان دامشهر بود که سه دستگاه اتوبوس با هماهنگی فرماندار و بخشدار در نظر گرفته شده و دانش آموزان به صورت روزانه هزینه سرویس را پرداخت می کنند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد در ادامه از مدیر کل آموزش و پرورش استان به جهت پرداخت دو ماه حق سرویس کلیه دانش آموزان جعفرآباد تشکر کرد.

وی با بیان این که در سال جاری سه مدرسه در شهرستان جعفرآباد افتتاح شده است، اضافه کرد: دو مدرسه 3 و 6 کلاسه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس مستقل فنی و حرفه ای نیاز ضروری شهرستان جعفرآباد است

مدارس مستقل فنی و حرفه ای نیاز ضروری شهرستان جعفرآباد است