مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-06سياسي

دانش بنیان های حوزه مکان محور کسب وکارهای خود را توسعه دادند


توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری ژئوماتیک در کشور هدفی است که با اجرای برنامه ها در 3 محور «ترویج و فرهنگ سازی»، «شبکه سازی» و «توسعه زیست بوم و کسب وکارهای بازار محصولات دانش بنیان» دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری ژئوماتیک در کشور هدفی است که با اجرای برنامه ها در 3 محور ترویج و فرهنگ سازی ، شبکه سازی و توسعه زیست بوم و کسب وکارهای بازار محصولات دانش بنیان دنبال می شود.

گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اجرای این برنامه در تلاش است تا نقش و اثرگذاری فناوری ژئوماتیک را در جامعه و کسب وکارها افزایش دهد.

این فناوری که در حوزه های مختلف علم و فناوری به ویژه اولویت های پژوهشی و فناوری کشور به اثبات رسیده است و عدم استفاده از آن می تواند به ناکارآمدی تصمیم گیری های مدیریتی و تحمیل هزینه های هنگفت به بخش های مختلف اقتصادی، محیط زیست، اجتماعی و غیره منجر شود.

بر همین اساس توسعه کسب وکارها و بازار محصولات دانش بنیان حوزه ژئوماتیک در اولویت کاری ستاد قرار گرفت و برای تحقق این هدف، 15 راهکار را اجرایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان های حوزه مکان محور کسب وکارهای خود را توسعه دادند

دانش بنیان های حوزه مکان محور کسب وکارهای خود را توسعه دادند