مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-06بين الملل

الوفاق بحرین: آل خلیفه در طول دو ماه اخیر مرتکب 300 مورد نقض حقوق شد


بزرگترین گروه مخالف در بحرین از رصد و ثبت نزدیک به 300 مورد نقض حقوق توسط رژیم آل خلیفه در طول دو ماه اکتبر و نوامبر خبر داد.

- بزرگترین گروه مخالف در بحرین از رصد و ثبت نزدیک به 300 مورد نقض حقوق توسط رژیم آل خلیفه در طول دو ماه اکتبر و نوامبر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه مخالف در این کشور در گزارشی اعلام کرد، رژیم آل خلیفه در طول ماه های اکتبر و نوامبر مرتکب 300 مورد نقض حقوق از جمله 16 مورد بازداشت افراد از جمله چهار کودک شد.

الوفاق در گزارش خود که مربوط به تحولات بحرین از یکم اکتبر تا 30 نوامبر 2022 است، اعلام کرد، بزرگترین رویداد در این دوره انتخابات پارلمانی صوری و راهپیمایی های اعتراضی مسالمت آمیز در محکومیت آن و نیز بازداشت برخی از اعضای خانواده حسن مشیمع، فعال حقوقی بازداشت شده به دلیل تحصن در اعتراض به حبس فرزندشان و محرومیت مداوم او از درمان بود.

همچنین جمعیت الوفاق در گزارش خود به 16 مورد بازداشت از جمله دستگیری چهار کودک اشاره کرد که 13 مورد آنها در اکتبر و سه مورد در نوامبر بود که چهار تن از آنها آزاد شدند.

در این گزارش درباره موارد احضار به دادگاه نیز آمده است، در ماه اکتبر یک مورد احضار به دادگاه رصد شد که مربوط به علی ابراهیم العجوز، شهروند بحرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوفاق بحرین: آل خلیفه در طول دو ماه اخیر مرتکب 300 مورد نقض حقوق شد

الوفاق بحرین: آل خلیفه در طول دو ماه اخیر مرتکب 300 مورد نقض حقوق شد