مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-06سياسي

سردار حزنی: عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند که با کمترین امکانات توانسته اند 25 درصد از گوشت قرمز مورد نیاز کشور را تأمین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار سیدضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه صبح امروز در همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر استان تهران، اظهار کرد: به فرموده امام راحل، عشایر ایران از پشتوانه های بزرگ کشور و بازوان قدرتمند جمهوری اسلامی می باشند که همواره از راه ها و مرزهای کشور حراست کرده اند.

وی گفت: عشایر بازتاب ملیت، علاقمندی به اسلام و سنت های ایران بوده و همواره از نظر فداکاری، شجاعت و شهامت جزو بهترین افراد جامعه بوده و خود را سربازان پرافتخار و وفادار اسلام، انقلاب و ایران اسلامی می دانند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه افزود: عشایر در نظام مقدس جمهوری اسلامی سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند که با کمترین امکانات توانسته اند تا 25 درصد از گوشت قرمز مورد نیاز کشور را تأمین کنند و اگر همراهی، توجه و هماهنگی هرچه بیشتر مسؤولان وجود داشته باشد، این میزان تولیدات افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حزنی: عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند

سردار حزنی: عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند