مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-06بين الملل

جست وجوی خانه به خانه پلیس آلمان برای دستگیری متخلفان فضای مجازی


آسوشیتدپرس طی گزارشی اعلام کرده، پلیس آلمان برای مقابله با شایعه پراکنی و نفرت پراکنی و انتشار اخبار دروغ در فضای مجازی، متخلفان را شناسایی و برای دستگیری به خانه های تک تک آنها در 14 ایالت یورش برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، فضای مجازی در هیچ جای دنیا یله و رها نیست و دولت ها درست مثل فضای حقیقی، برای آن نیز قوانینی وضع و علیه متخلفان به شدت وارد عمل می شوند.

دولت ها با وضع قوانینی تلاش می کنند از شایعه پراکنی، نفرت پراکنی، گسترش افکار افراطی و سوءاستفاده های سیاسی، اخلاقی و امنیتی در این فضا جلوگیری کنند.

همین چند روز پیش بود که دولت ایرلند، مِتا شرکت مالک اینستاگرام و فیسبوک را به دلیل نقض قوانین حریم خصوصی اروپا 265 میلیون یورو  (حدود 275 میلیون دلار) جریمه کرد.

روزنامه نیویورک تایمز نوشته با این جریمه، کمیسیون محافظت از اطلاعات ایرلند از سال گذشته تاکنون شرکت متا را بیش از 900 میلیون دلار جریمه کرده است.

اگر در موتورهای جست و جوکردن این موضوع را جست و جو کنید، انبوهی از چنین برخوردهای قهری علیه متخلفان مجازی خواهی یافت.

حالا خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نیز در گزارشی از یورش پلیس آلمان به خانه های متخلفان فضای مجازی خبر داده است: پلیس آلمان به بیش از 90 خانه در 14 ایالت این کشور برای دستگیری برخی از کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جست وجوی خانه به خانه پلیس آلمان برای دستگیری متخلفان فضای مجازی

جست وجوی خانه به خانه پلیس آلمان برای دستگیری متخلفان فضای مجازی