مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-06ورزشي

درخشش ورزشکاران کم بینا و نابینای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی


سرپرست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی از درخشش ورزشکاران کم بینا و نابینای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی از درخشش ورزشکاران کم بینا و نابینای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

صالحه غلامی مقدم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور داخل سالن در رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان در بخش بانوان به میزبانی بابلسر برگزار و ورزشکاران خراسان جنوبی موفق به کسب مدال های مختلف شدند.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها کوثر یعقوبی در ماده 1500 در رده سنی نوجوانان مدال طلا، ریحانه مطهری صدر نیز، در ماده پرش طول مدال نقره و همچنین ریحانه مطهری صدر در ماده 400 متر مدال برنز را به خود اختصاص داد.

سرپرست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی بیان کرد: در ادامه این دوره از رقابت های قهرمانی کشور، مریم مالداری در ماده 60 متر جوانان، مریم عرب در پرتاب وزنه بزرگسالان و کوثر یعقوبی در پرتاب وزنه نوجوانان مقام چهارم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه اکنون مهم ترین موضوع این است که جامعه به هیئت نابینایان به عنوان یک مرکز و متولی شناسایی استعدادها اعتماد کرده که در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکاران کم بینا و نابینای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی

درخشش ورزشکاران کم بینا و نابینای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی