مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-06فرهنگي

رونمایی از فیلم جدید کارگردان کره ای «اَنگل» (+تیزر فیلم)


این اولین پروژه ی کارگردان کره ای پس از فیلم موفق «اَنگل» در سال 2019 بود که توانست به یک پدیده فرهنگی جهانی تبدیل شود و رکوردهای گیشه را در سراسر جهان را بشکند.

- رونمایی از فیلم جدید کارگردان کره ای اَنگل (+تیزر فیلم) این اولین پروژه ی کارگردان کره ای پس از فیلم موفق اَنگل در سال 2019 بود که توانست به یک پدیده فرهنگی جهانی تبدیل شود و رکوردهای گیشه را در سراسر جهان را بشکند.

  نخستین تصاویر از فیلم Mickey7 ساخته جدید بونگ جون هو کارگردان کره ای برنده جایزه اسکار با حضور رابرت پتینسون در نقش اصلی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، تولید فیلم سینمایی Mickey7 همچنان در جریان است و رابرت پتینسون بازیگر هالیوودی در این پروژه علمی-تخیلی محصول کمپانی برادران وارنر مقابل دوربین بونگ جون هو رفته است.

استیون ین بازیگر کره ای ـ آمریکایی پیش از این در سال 2017 و در فیلم درام Okja با بونگ جون هو همکاری کرده بود، در کنار تونی کولت و مارک روفالو و نائومی آکی از دیگر بازیگران این پروژه جدید سینمایی هستند که بر اساس رمان Mickey7 نوشته ادوارد اشتون ساخته خواهد شد.

رمان Mickey7 در ماه فوریه توسط انتشارات سنت مارتین زیرمجموعه مک میلان منتشر شد و در حالی که قرار است این فیلم جدید برگرفته از این رمان باشد، برخی منابع اعلام کرده اند با توجه به تجربیات گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از فیلم جدید کارگردان کره ای «اَنگل» (+تیزر فیلم)

رونمایی از فیلم جدید کارگردان کره ای «اَنگل» (+تیزر فیلم)