مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-06اقتصادي

پرمصرف ها مهمان جیب خودشان باشند/ 3 دلیل اصلی مصرف بالای گاز در ایران


عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: برای افزایش انگیزه مردم برای مصرف کمتر گاز باید سیاست های تشویقی و تنبهیی در طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی در نظر بگیریم تا مردم انگیزه پیدا کنند که مصرف .

- عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره راهکار کنترل مصرف گاز خانگی گفت: باید یک سرانه مصرف گاز در نظر گرفته شود که افراد پر مصرف مهمان جیب خودشان باشند و کم مصرف ها مشمول بخشودگی شود.

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: برای افزایش انگیزه مردم برای مصرف کمتر گاز باید سیاست های تشویقی و تنبهیی در طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی در نظر بگیریم تا مردم انگیزه پیدا کنند که مصرف خود را کاهش دهند و در سوی دیگر برای خانوار هایی که بی مهابا از گاز استفاده می کنند سیاست های تنبیهی در نظر گرفت تا از جیب خودشان هزینه گاز را بپردازند نه اینکه از یارانه انرژی برخوردار شوند.

به گفته این نماینده مجلس، استفاده از تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی قطعا یکی از روش هایی است که می تواند به ما کمک کند که مردم از گاز بهتر استفاده کنند، ولی اجرای این طرح تمام کاری که می توان برای کنترل مصرف گاز کرد، نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرمصرف ها مهمان جیب خودشان باشند/ 3 دلیل اصلی مصرف بالای گاز در ایران

پرمصرف ها مهمان جیب خودشان باشند/ 3 دلیل اصلی مصرف بالای گاز در ایران